1. Jak uzyskam dostęp do platformy B2B?

Krok 1: Zarejestruj się

  • Kliknij ikonkę Zarejestruj w prawym górnym rogu ekranu.
  • Wypełnij formularz rejestracji firmy.
  • Zapoznaj się z Regulaminem i oznacz jego akceptację (wymagane).
  • Kliknij Wybierz załącznik i załącz w formacie PDF dokumenty KRS, NIP, Regon.
  • Zatwierdź i wyślij klikając Zarejestruj nowe konto.
  • Otwórz pocztę z wiadomością od ARA Pneumatik dot. rejestracji konta firmy
    na Twój adres email. Kliknij link potwierdzający rejestrację, by aktywować konto.

Krok 2: Zaloguj się

  • Kliknij ikonkę Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu.
  • Wpisz login (login to adres email) oraz hasło podane podczas rejestracji konta.
  • Zatwierdź klikając „Zaloguj się”.

Nie pamiętasz hasła

  • Kliknij ikonkę Zaloguj się  w prawym górnym rogu ekranu.
  • Poniżej pola do logowania kliknij „Nie pamiętam hasła”.
  • Wpisz swój adres email i zatwierdź resetowanie hasła klikając „Zresetuj hasło”.
  • Następnie otrzymasz wiadomość email z nowym hasłem tymczasowym.
  • Po zalogowaniu należy Zmienić hasło w zakładce „Moje konto” -> „Zmiana hasła”.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?

Krok 1: Wybierz grupę produktową

  • Kliknij Produkty i rozwiązania na bordowym pasku menu głównego i przejdź do katalogu produktów.
  • Wybierz odpowiedni dział i grupę produktów, następnie kliknij na wybrany produkt.

Krok 2: Wybierz produkt i sprawdź jego dane handlowo-techniczne

Sprawdź dane produktu wybierając jedną z zakładek na bordowym pasku:
  • Dane techniczne – szczegółowy opis produktu.
  • Pliki do pobrania – karty katalogowe i dokumenty techniczne.
  • Kontakt z inżynierem – dane kontaktowe.
  • Sklep - informacje dot. zamawiania produktu (dane techn., ceny, dostępność).

Krok 3: Dodaj produkt do koszyka

  • Przejdź do zakładki „Sklep.
  • Wybierz z tabeli kodów dostępny produkt o odpowiednich parametrach technicznych.
  • Kliknij w ostatniej kolumnie na ikonkę „Koszyk” i wpisz wybraną ilość.
  • Aby zmienić ilość przejdź do Koszyka, popraw ilość w odpowiedniej linii produktu, 
    a następnie przelicz wartość klikając przycisk z prawej strony. 
  • Aby usunąć  produkt z koszyka  kliknij „Usuń” przy kodzie produktu.

Krok 4: Sprawdź zawartość koszyka

  • Kliknij „Koszyk” w prawym górnym rogu ekranu, a następnie kliknij Zobacz koszyk.

Krok 5: Wybierz sposób dostawy i płatności

  • W koszyku kliknij Przejdź do zamówienia.
  • Wybierz adres dostawy, rodzaj transportu i dostępną formę płatności.
  • W polu „Dodatkowe uwagi” możesz wpisać informacje dot. zamówienia.
  • Następnie kliknij „Wyślij zamówienie”.

Krok 6: Złóż zamówienie

  • Na stronie Podsumowanie zamówienia dokładnie sprawdź poprawność wszystkich danych.
  • Zatwierdź i wyślij zamówienie klikając „Wyślij zamówienie”.
  • Po poprawnym złożeniu zamówienia pojawi się komunikat potwierdzający złożenie zamówienia.
  • Zamówienie możesz podejrzeć w zakładce Zamówienia.

3. Chcę wysłać zapytanie ofertowe online.

Zapytanie ofertowe online przez B2B można do nas wysłać korzystając z 2 sposobów: 

Dodanie produktu do zapytania

  • Przejdź do wybranego produktu.
  • Dodaj produkt do zapytania klikając ikonę "Zapytaj".
  • Przejdź do Zapytania.
  • Kliknij „Wyślij zapytanie”.

Dodanie konkretnego kodu produktu do zapytania

  • Przejdź do wybranego produktu.
  • Wybierz zakładkę „Sklep”.
  • Dodaj kod produktu do zapytania:
    w tabeli przy konkretnym kodzie produktu, w kolumnie „Zapytaj” kliknij na ikonę koperty.
  • Po dodaniu wszystkich kodów produktów przejdź do Zapytania.
  • Kliknij „Wyślij zapytanie”.

4. Jak mogę zarządzać moim kontem?

Krok 1: Edytuj dane ogólne

Możesz zmienić adres email i telefon kontaktowy.
Pamiętaj: zmiana email powoduje zmianę aktualnego loginu.
Zmiana danych firmy wymaga kontaktu z pracownikiem Ara Pneumatik.
Jeśli chcesz zmienić hasło wpisz stare hasło, a następnie podaj nowe hasło.
Zapisz zmiany klikając „Zmień hasło” w prawym dolnym rogu ekranu.
Kliknij i oznacz informacje, o których chcesz być powiadamiany.
Osobą odpowiedzialną za administrowanie danych użytkowników przypisanych do konta
kontrahenta jest pracownik kluczowy, upoważniony przez klienta w umowie. Pracownik ten
ma możliwość wglądu, dodawania i edycji każdego użytkownika przypisanego do firmy.

Krok 2: Definiuj adresy dostawy

W przypadku, gdy firma posiada więcej oddziałów bądź lokalizacji wysyłkowych,
możesz zdefiniować wiele adresów dostawy:
  • Aby dodać kliknij „Dodaj nowy adres”.
  • Wypełnij dane nowego adresu dostawy.
  • Kliknij „Zapisz zmiany”.

Krok 3: Sprawdzaj statusy zamówień i zapytań

Wszystkie zapytania oraz zamówienia oznaczone są numerem, danymi osoby składającej,
datą oraz aktualnym statusem realizacji. Można filtrować je wg dat.

Krok 4: Pobieraj faktury VAT

Kliknij i pobierz aktualne i archiwalne faktury VAT złożonych zamówień.

5. Bezpiecznie wyloguj się z serwisu.

Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych firmy na Platformie Sprzedaży B2B,
dlatego też zadbaj o ich bezpieczeństwo i nie udostępnianie konta nieuprawnionym użytkownikom.
Za każdym razem po zakończeniu pracy na platformie B2B bezpiecznie wyloguj się z serwisu.
Kliknij Wyloguj w prawym górnym rogu ekranu. Aby uzyskać ponowny dostęp Zaloguj się.